Klachten en garantie handelen wij zo goed mogelijk af. Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in perfecte staat te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Mocht er iets aan de hand zijn met je bestelling of onze service, neem dan binnen 5 werkdagen na ontvangst van jouw pakket contact met ons op via klantenservice@duurzaam-spelen.nl onder vermelding van je bestelnummer en indien van toepassing foto’s. Binnen uiterlijk 5 werkdagen nemen wij contact met je op en proberen wij een passende oplossing te bieden.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.