Klachten en garantie

Bij Duurzaam Spelen doen wij ons uiterste best om jouw bestelling in perfecte staat te leveren. Toch kan het voorkomen dat er iets misgaat, bijvoorbeeld tijdens transport of door een productiefout.

Garantie

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dit betekent dat een product moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Als dit niet het geval is, heb je recht op kosteloos herstel of vervanging. Indien herstel of vervanging niet mogelijk is, heb je recht op een (gedeeltelijke) terugbetaling.

Meld je binnen 5 werkdagen na ontvangst als je bestelling beschadigd is geraakt tijdens transport. Voeg hierbij je bestelnummer en indien van toepassing foto’s toe, zodat wij je klacht snel kunnen afhandelen.

Klachten

Mocht er iets niet naar wens zijn met je bestelling of onze service, neem dan contact met ons op via info@duurzaam-spelen.nl onder vermelding van je bestelnummer. Binnen 5 werkdagen ontvang je een bevestiging van je klacht en binnen 14 dagen ontvang je van ons een inhoudelijk antwoord.

Ben je het niet eens met de geboden oplossing? Dan kun je jouw klacht ook aanmelden bij WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Daarnaast kun je vanaf 15 februari 2016 als consument in de EU klachten aanmelden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform vind je op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht via dit platform te deponeren.

Scroll naar boven
De waardering van www.duurzaam-spelen.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.8/10 gebaseerd op 1177 reviews.